Bestelling en levering

 Bestelling & Levering

Heb je
vragen over het plaatsen van je bestelling? Of heb je hulp nodig? Neem dan
contact p met mij
Info@jennsalon.be of 0485111428. Ik help je
uiteraard met plezier!

Plaats
eenvoudig je online bestelling.

  1. Kies welke producten je wilt
    bestellen

    In mijn webshop heb ik mijn producten onderverdeeld in meerdere
    categorieën. Zo kun je een product zoeken op basis van productlijn (Sothys,
    Osea, Jacky M, ect…), producttype (Maskers, serums, dagcrèmes, etc.) of
    huidprobleem (droge huid, gevoelige huid etc.).

    Voorbeeld: je bent op zoek naar een dagcrème voor de gevoelige
    huid. Deze kun je vinden in de categorie: dagcrèmes, of op productlijn: Sothys,
    of op huidconditie: gevoelige huid.

    Daarnaast kan je gebruik maken van de zoekfunctie rechtsboven in het
    scherm. Als je een product hebt uitgekozen, kies je het gewenste aantal
    stuks, en klik je op de knop ‘in winkelmand’. 

  2. Het winkelmandje
    Voeg het door jou gekozen product toe aan je winkelmand door op ‘In Winkelmand’
    te klikken.
    Wanneer je klikt op ‘winkelmandje bekijken’ wordt je direct naar het
    winkelmandje gestuurd om je huidige bestelling te bekijken. Daarnaast kan
    het aantal stuks in je winkelwagen veranderen en kun je zien wat hier in
    zit door er op te klikken. Je kunt ervoor kiezen om verder te winkelen, of
    je klikt op ‘bestellen en betalen’ om af te rekenen. Als je het aantal
    stuks van een gekozen artikel wilt verhogen, kan je op de pagina ‘Winkelwagen’
    bij ‘Aantal’ de gewenste hoeveelheid invullen. Wil je een artikel
    verwijderen uit je winkelwagen? Klik dan op het rode kruisje. Dit staat
    naast het aantal ingevulde stuks. De geselecteerde producten worden onder
    elkaar getoond met daarbij de bestelde hoeveelheden en de prijzen. Indien
    je gebruik wilt maken van een kortingscode kun je deze tijdens het
    afrekenen toepassen nadat je op bestellen en betalen hebt geklikt. Vul de
    kortingscode in en klik op ‘toevoegen’. Er verschijnt een  balk met ‘U heeft kortingscode x
    gebruikt’, wanneer de kortingscode succesvol is toegepast. Mocht je een
    onjuiste kortingscode hebben toegepast, zal er een balk bovenin het scherm
    verschijnen. Neem contact op indien je hier hulp bij nodig
    hebt. 
  3. Gratis staaltjes 
    Bij iedere bestelling worden gratis staaltjes gevoegd. Dit zolang de
    voorraad strekt.
  4. Je gegevens invullen 
    Ik vraag je om jouw persoonlijke gegevens in te voeren. Deze gegevens heb
    ik nodig om ervoor te zorgen dat je bestelling goed wordt verwerkt en
    afgehandeld. Uiteraard ga ik vertrouwelijk met je persoonlijke gegevens om
    (zie hiervoor onze privacy policy). Aan de rechterkant van
    scherm vind je het ‘besteloverzicht’ waarin je een samenvatting van de
    door jou geselecteerde producten. 
  5. Bezorgadres
    Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan
    op je eigen adres (factuuradres). Selecteer ”ik heb een ander
    factuuradres” in de laatste stap van de check-out. Vul de adresgegevens
    in van het adres waar jouw pakket afgeleverd moet worden.
  6. Betalen
    Vervolgens kies je de door jou gewenste betaalmethode. Momenteel kan je
    enkel kiezen voor PayPal en Overschrijving, in de toekomst wordt
    bancontact/mister cash ook een mogelijkheid. Nadat je de gewenste
    betaalmethode hebt gekozen en jouw gewenste bank of creditcard
    maatschappij hebt geselecteerd, klik je op ‘bestelling plaatsen’. Zodra je
    de betaling hebt afgerond verschijnt er op je scherm een bevestiging van
    je bestelling. Vervolgens ontvang je een bevestiging van jouw bestelling
    per e-mail. 
  7. Levering
    Alle webshop orders worden met B-Post verstuurd.
    Alle webshop orders worden pas verzonden bij ontvangen van de betaling of
    indien u kan aangeven dat deze betaald is.
    Indien je in het weekend of op een feestdag een bestelling plaatst kan
    deze dus later verzonden worden.
    Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, hebben wij helaas geen
    invloed meer op de levering van je pakketje. De verwachte bezorgtijd nadat
    jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten kun je hieronder vinden.

    Let op: je bestelling wordt op werkdagen tussen 9 en 5
    bezorgd. Het geven van een tijdsindicatie is helaas niet mogelijk.

    Verwachte bezorgtijd
    België: 2-3 werkdagen* 
    * na ontvangst van betaling/ of bewijs hiervan

    Feestdagen
    Tijdens Zon/feestdagen is Jenn’Salon niet geopend. Hierdoor zullen
    bestellingen die worden geplaatst rondom de Zon/feestdagen later in
    behandeling worden genomen en daarom ook later uitgeleverd worden.

    Verzendkosten
    De verzending van je bestelling is gratis van €60,00.